Friday, September 14, 2012

E-Novel Terbaru

Assalam. Dah lama tak update blog ni. Oh ya, FYI AASC masih lagi dalam proses editing. Editor masih lagi mengedit 'lompong-lompong' dalam AASC. Dan bagi saya, saya tak kisah semua tu.. Editor pun ada cakap, biar lambat asalkan bila keluar nanti karya AASC akan jadi hits. So howdy readers AASC? Dah lama tak nampakkan.. :)

Saya dah lama menyepi, since SPM.. But SPM dah habis, dan sekarang masuk zaman universiti pulak. So, saya ada buat enovel baru! :D InsyaALLAH, cerita ni baru sampai bab 8.. Mungkin tak sesantai AASC, tapi jalan cerita untuk enovel baru ni saya janjikan LAIN DARI YANG LAIN. Nak tahu apa yang lain? Kena follow dari awal..

Tajuk sementara yang saya beri, SAYANG TAK DIKENANG. Kalau ada suggestion lain selepas you guys baca dari bab 1-8, saya amat alu-alukan.. Ni cover untuk enovel tu..


Klik sini kalau nak baca.. And macam biasa, tinggalkan komen la ye supaya lebih cepat entri baru masuk! :D Saya lebih suka kalau ada yang tinggalkan jejak, semakin banyak semakin rajin saya nak update bab baru. ;) Thanks!





1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Appreciate my time, leave a comment. :) At least kalau malas pun, 1 untuk best, 2 untuk tak best. TQ again.